25 вересня 2015 року відбулося перше засідання творчої групи. У вступному слові методист міського методичного кабінету Кострикіна В.В. звернула увагу присутніх на причини, що обумовили актуальність існуючої науково-методичної проблеми, нерозв’язані завдання з питань соціалізації в освітньому просторі, причини їх виникнення та можливі напрямки роботи щодо пошуку шляхів їх усунення. Керівник творчої групи вчитель-методист Гармаш Ж. В. ознайомила колег з методичними рекомендаціями ДОІППО «Методичні засади формування соціальної компетентності молодших школярів». Присутні слухали виступи Шамрай Н.В. «Соціалізація особистості молодшого школяра в умовах навчального середовища» та Вітько І. М. «Здоров’язбереження як умова успішного розвитку, навчання та виховання сучасного молодого покоління». Члени творчої групи обговорили перспективний план, зміст та завдання діяльності і визначили наступну мету своєї роботи: характеристика інноваційних засобів соціалізації особистості в сфері початкової загальної освіти, які впливають на ефективність формування соціальних компетентностей, необхідних для входження в соціум; визначення дії інноваційних методик соціалізації в середовищі учнів початкової школи, їх значущості, характеру впливу на дітей та їх здоров’я як фізичного, так і психологічного.
понеділок, 5 жовтня 2015 р.
Педагоги включилися в роботу над новою проблемою
25 вересня 2015 року відбулося перше засідання творчої групи. У вступному слові методист міського методичного кабінету Кострикіна В.В. звернула увагу присутніх на причини, що обумовили актуальність існуючої науково-методичної проблеми, нерозв’язані завдання з питань соціалізації в освітньому просторі, причини їх виникнення та можливі напрямки роботи щодо пошуку шляхів їх усунення. Керівник творчої групи вчитель-методист Гармаш Ж. В. ознайомила колег з методичними рекомендаціями ДОІППО «Методичні засади формування соціальної компетентності молодших школярів». Присутні слухали виступи Шамрай Н.В. «Соціалізація особистості молодшого школяра в умовах навчального середовища» та Вітько І. М. «Здоров’язбереження як умова успішного розвитку, навчання та виховання сучасного молодого покоління». Члени творчої групи обговорили перспективний план, зміст та завдання діяльності і визначили наступну мету своєї роботи: характеристика інноваційних засобів соціалізації особистості в сфері початкової загальної освіти, які впливають на ефективність формування соціальних компетентностей, необхідних для входження в соціум; визначення дії інноваційних методик соціалізації в середовищі учнів початкової школи, їх значущості, характеру впливу на дітей та їх здоров’я як фізичного, так і психологічного.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар